Jumaat, 2 Julai 2010

yeah! aku KEMBALI SINGLE lha .

bile da S I N G L E ney mmng buhsan . tade sape lagy yg aku na text weyy . uwaa! rindu ? haha yeah aq rindu sanad dgn dye . na text dye . tp takod dye mara kan aku . ptot kea aku text dye ? rase mcm bersalah pulak . tp klau ta text dye , lagy lha rase bersalah . ape na buad ney ??? tlung aku weyyy . huh! tataw na buad ape da . tpi, dye save agy kea num aku ek ? hum . itu terpulang lha pade dye kan . huh! agy pun aq rindu lha na dnga suare dye . suare dye sedapp sanad tahu . aiya . rindu kaw lha weyy .

bile da single, mule lha rase sunyi . da tade geng mao ajak msej , mao ajak kua n bla bla bla . HAHA . jeles bile tguk kwan kwan ade BF tahu . bile hang keyell jur , mule lha kawan kwan bwak bf msing msing . aku ? haha hanye swnq swnq jur . sbb da tade bf kan . klau dlu , bf dok jauh . lau aku hang pun, mane de kua na ajak bf . sbb da bf stay jauh . hehe . hang ngun kwan kwan dgn bf dwnq jur lha . so skunk da single . terpkse lha uat muke ta malu then teman dwnq hang . uwaa jeles jeles . bhaha . bie, aku jeles lha tguk kwnq dgn bf bf kwnq . grrr!! ;D

ape ape pum aq na ckap . aku mmng nga sunyi . tp slhmdulillah laa kawan kwan sume ade . dwnq gax lha dpat teman kan aku . kwan kwan , aku syggs kwnq ta terhingga lhaaa . muahhx muahhhx (: iloveyou tahu .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan