Rabu, 17 November 2010

kawan makan kawan !!

aku ingad kan kaw swnq kwan yg bergune buad aku . kaw tahu aku tringin sanad na tguk kaw berubah . tlung lha li**a . kaw sbnarnye boley brubah . tapi ntah SETAN mne lha yg da hasut kaw spaya jdi jahad . grr! pade mulenye aq ta pcaye ape yang kawan kwan slalu cakap kan pasal kaw . tapi aku cube na yakin kan . cite tuh betol atau salah . tibe satu hari tuh . kite GADOH GADOH dan terus berGADOH ! hum penad aku na melayan sikap kaw tahu . sikap kaw yg terLAMPAU "ego" . penad sanad . aku engud kite hanya gado biase . aku bia kan aje . ta kan lha disebab kan hal kecik, kaw da jadi BATAK . heyy kawan . awk shuda form 4 tahu . cube laa awak pikir MATANG bole tak ! saia cume nak awk jdi budak yg suda bole pkir . bkan nye bdak yg bru na belajar erti kehidupan sebenar . aiyaa ~! susa tahu na kasi kaw berubah . bnyak orgg citer pasal kaw . tdak kah kaw MALU ? (ayat skema bhai . HAHA) .

kod ea pun nak merajuk, bia laa ade lapisan . ney ta, merajuk ta bertempat . awk uh da laa bnyak uat hal . lagy lagy orgg yg terdekat . malu laa skit . and one more aq na engud kan . plish, jgn buad citer psal org yg kaw ta tahu akn citer SEBENAR ! kaw dgn si dia, same jurr . dlam skola bajed saja . dkat lua ? tooottttttt! haha , tataw laa na ckp ape . sorry if ayat kasa kawan . terpaske melakukan begini . sorry .


p/s : selagy kaw belum berubah . selagi tuh aku and yang laen . ta kan maaf kan kaw . sorry yeah kawan !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan